The Sound of Magic 1. Sezon 5. Bölüm kore dizisi izle, The Sound of Magic 1. Sezon 5. Bölüm türkçe altyazılı kore dizisi seyret, The Sound of Magic 1. Sezon 5. Bölüm mobil türkçe altyazılı yabancı dizi izle

The Sound of Magic 1. Sezon 5. Bölüm

curse.of.asphalt
Ses Sorunu ×

Android Cihazlarda Ses Sorunu Çözümü

1Dizinin Konuşma sesleri gelmiyor sadece müzik sesleri geliyor ise, cızırtı vb. sorun yaşıyorsanız. Uygulama marketinden Firefox isimli uygulamayı indirip sitemize o uyguluma ile giriş yapın.

2 Son güncellemelerini almayan android cihazlarda codec ses problemi yaşanıyor özellikle bu sorunu yaşayanlar firefox uygulamasını indirip bu sorunu çözebilir.

3 Sık sık tarayıcı geçmişinizi, çerezlerinizi temizleyin.

Bölümü beğendiniz mi?
The Sound of Magic The Sound of Magic 1. Sezon 5. Bölüm
The Sound of Magic
Dizinin Sayfasına Git
Sezonun Diğer Bölümleri
1. Sezon 5. Bölüm
Yorumlar 43 Yorum

Yorum yazmak için giriş yapmanız gerekiyor. Üyelik tamamen ücretsiz.

Üye ol.
  • asyalog12Kayıtlı Üye

    Neler oluyor burada ya anlamıyorum kafam çok karıştı. O manyak adamın da aşağıya attığını bende düşünmüştüm, ama iyi oldu hak etti pislik, o kızda salak gece gece ne işin var senin korktuğun adamın mekanında


    141

    1

Yorumlar spoiler içerebilir, yine de görüntülemek ister misiniz ?

  • silaebrudalKayıtlı Üye

    abi çok garip şeyler oluyooorrr kafam karıştı ama heyecanlandımm


    81

    6
    Cevap yazmak için üye ol.
  • nesheKayıtlı Üye

    Spoiler içeren alan

    Madem adami katil saniyosun , ne diye gidiyosun evine lan,salak.Ayrica ne sacma q liseli kiz tehtit edicek ,hee tabi yerdi zaten

    42

    0
    Cevap yazmak için üye ol.
  • asyalog12Kayıtlı Üye

    Neler oluyor burada ya anlamıyorum kafam çok karıştı. O manyak adamın da aşağıya attığını bende düşünmüştüm, ama iyi oldu hak etti pislik, o kızda salak gece gece ne işin var senin korktuğun adamın mekanında


    141

    1
    Cevap yazmak için üye ol.
  • asyalog12Kayıtlı Üye

    Spoiler içeren alan

    Ama kuş öldü mü ya gerçekten, çok üzüldüm yeminle ben bile alışmıştım ona, bir kaç kere görmeme rağmen, Ri Eul ne haldedir kim bilir…
    Haklısın oğlum, acaba biz şuan mutlu muyuz? Bende senin gibi korkuyorum keşke herkes bu hayatta sadece mutlu olabildiği şeyleri yapsa, topluma uymak zorunda olmasak ne güzel olurdu. Zaten ben sizin toplumun varya…neyse kapatalım burada sana bakınca ben kendimi görüyor, üzülüyorum,bu yüzden insanların bu algısında nefret ediyorum.

    103

    2
    Cevap yazmak için üye ol.
  • Mrv-jcwKayıtlı Üye

    Hem korkuyosun hemde tehdit ediyosun sinir bozucu bi kız. Il Deung un ailesi ne kadar da benciller ya. Adamı attıysa da attı iyi yaptı yüzünü görünce Ah Yi kadar ben de tiksindim. Sihirbazın kötü olduğuna hala inanmıyorum


    36

    0
    Cevap yazmak için üye ol.
  • Nalin_aslanKayıtlı Üye

    Sihirbazın kötü biri olduğuna inanmıyorum


    43

    1
    Cevap yazmak için üye ol.
  • temurzeynKayıtlı Üye

    Ben sihirbazın kötü olduğunu düşünmüyorum.

    Spoiler içeren alan

    belki bir lanet altındadır ve kişilik bozukluğu yaşıyordur ya da iki adet sihirbaz olabilir. neyse, dizi çok iyi. Müzikal gibi olmadığı zaman çok daha fazla sarıyor.

    46

    0
    Cevap yazmak için üye ol.
    • ninuuKayıtlı Üye

      evet o ihtimaller de olabilir müzikal olmadığında daha sarıyor sanırım ama müzikali de skiplemiyorum skiplenmeyecek kadar güzel ve tıpkı disney’den fırlamış gibiydi o sahneler normalde bir iki defadan sonrası izlemeye devam etmezdim ama o sahneler de beni çok heyecanlandırıp mutlu etti


      7

      1
      Cevap yazmak için üye ol.
  • MaynKampfKayıtlı Üye

    Gerçekten harika ötesi bir dizi. Tek kelimeyle mükemmel ve Ji Chang Wook’u neden bu kadar sevdiğimi bir kez daha anladım. Işte bu Ji ChangWook farkı🥰 Eğer bir dizide o varsa kötü olma ihtimali yok zaten ama her geçen dizide bie üst seviyeye geçiyor ve her defasında hayranlıkla izliyorum🤗😇 bu arada çeviri için emeği geçen her kese teşekkürler💜


    12

    1
    Cevap yazmak için üye ol.
  • tessyKayıtlı Üye

    Toplumsal damga deyip duran başsavcı sana sesleniyorum dizinin ortasında; pislik herif o damgayı yaratan bizzat sensin!


    18

    0
    Cevap yazmak için üye ol.
    • tessyKayıtlı Üye

      Kitaplara, derslere hapsedilen çocukların tek hayali avukat, savcı, doktor vs olmak falan değil, sadece özgür ve mutlu olmak istiyolarlar. Gerçekten her toplumda görülen bi konunun bu derece gğzel ele alınması 👏🏻👏🏻 söze gerek yok. Aslında sihir de yok, hissetmek, düşünmek, hayal etmekle ve bizle alakalı her şey. O çiçek tarlasında koştu mu gerçekten? Yoksa zihindeki istekleri hayal dünyasında mı gerçekleştirdi? Cevap çok açık.. müthiş bi felsefeyle kurgulanmış vallahi bayıldım


      27

      1
      Cevap yazmak için üye ol.
      • tessyKayıtlı Üye

        Sondaki sihirbazsa eger yakarım


        16

        0
        Cevap yazmak için üye ol.
      • ninuuKayıtlı Üye

        bu konuda gerrrçekten çok kararsızım ama o olan şeylerin hepsi hayal ve istekten ibaret olamaz. çiçek tarlası öyle olsa bile bunlar toptan üçü birden şizofren olmadılarsa mutlaka gerçekti o anlar. ah yi’nin çocukluğunu görmesi, mektubun kaybolması bir sürü şey var bunların hepsine felsefe deyip geçemeyiz


        3

        0
        Cevap yazmak için üye ol.
        • tessyKayıtlı Üye

          Ben yapılan yapılan sihre ya da sahnelere felsefe demedim, kastettiğim şey dizinin genel kurgusuna dair bir yorumdu. Anlamamışsın sanırım felsefeden kastı.. Yani çocuk o kadar zorluk çekiyor ki wookinin yardımıyla kendini keşfetmeye çalışıyor, sadece çocuk da değil ah yi de aynı durumda. Wookie’nin kullandığı yöntem de sihirden geçiyor bence benim yorumum buydu


          5

          0
          Cevap yazmak için üye ol.
  • meyral07Kayıtlı Üye

    bakın bu gözlüklü çocukta bir olaylar var. Hiç gözüm tutmuyor.


    9

    8
    Cevap yazmak için üye ol.
1 2 3 4