Doctor Stranger

1080 takipçi  
Doctor Stranger izle
Çocukken, Park Hoon (Lee Jong-Suk) ve onun babası bir görev için Kuzey Kore'ye gönderilir. Kuzey Kore'de Park Hoon, zaten bir doktor olan babası tarafından bir doktor olmak için eğitilir. Park Hoon göğüs cerrahı alanında bir deha olur ve daha sonra Güney Kore'ye sığınma talebinde bulunarak kaçar ve Park Hoon Güney Kore'nin en iyi hastanesi olan Dongwoo Üniversitesi Hastanesi'nde bir doktor olarak çalışmaya başlar ama kendini tam bir yabancı gibi hisseder. Kuzey Kore'den sevdiği kadını getirmek için para kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdır.
Doctor Stranger Türkçe altyazılı orijinal dilinde yabancı dizi izle, Doctor Stranger tüm bölümleri ücretsiz mobil izle. Doctor Stranger yabancı dizi hakkında yorum yapabilirsiniz.
Yapım Yılı : 2014
Oyuncular : Lee Jong-suk, Park Hae-jin, Jin Se-yeon, Kang So-ra, Jeon Kuk-hwan
IMDB : 7.5
Görünüm:
Bölüm Adı
Yayınlanma Tarihi
Yorumlar 27 Yorum

Yorum yazmak için giriş yapmanız gerekiyor. Üyelik tamamen ücretsiz.

Üye ol.

Yorumlar spoiler içerebilir, yine de görüntülemek ister misiniz ?

  • taek-choiKayıtlı Üye

    O kadar gerçekçi ki bayıldım . Sansürlenmemesi harika . Lee jong suk da harika oynamış , Kang so ra da tabii ki öyle .


    29

    1

    Cevap yazmak için üye ol.
  • qerenfilKayıtlı Üye

    Ben hemde bi spoiler yedim anlatamam bu diziye ilgili dizide sonrakı bölümlerde daha çox dizinin finalı haqqında idi onun təsiri çok çok çok büyük ya üzüldüm aşkında çok severekde başlamışdım bilemedim bir daha şans vermeyi düşünüyorum belki 2’3 yıl sonra spoileri unutana kadar 🥲😂


    0

    0

    Cevap yazmak için üye ol.
  • qerenfilKayıtlı Üye

    Abi Kore dizileri çok güzel severek izliyorum doktor dizilerinde ayrıca bayılıyorum ülke fark etmiyo kaliteli olsun yeter *benim fikirim* ancaq bu dizi bilmiyom ya dizi ilk bölümde kendine çekmeli bağlatmalı Bence 1_2 bölüm izleyib oyle karar verməkdə oluyor ancak bu dizi bilemedim muhtemelen işləməyəcək Doctor john Dan sonra bu diziye baslamak belki hata bilemiyorum “bu arada çok çok çok iyi mutlaka bir göz atın derim” evet sadete gelirsek bu diziye mutlaka bir şans verin derim benim vermədiyim şansı 🥲muhtemelen dizi bulamayanda gelib izliyecem bu kadar
    Altını ciziyorum benim fikirim


    0

    0

    Cevap yazmak için üye ol.
  • garipcanKayıtlı Üye

    Gelde bu diziden sonra başka diziye basla ya cidden beni o kadar etkiledi ki dizi diziye bitireli 7,8 saat oldu hala aklımdan çıkmadı dizi. Sanırım bu diziden baya büyük bir ders aldım asla birisinin duyguları ile oynamamayi ve sevdiğim kişiye sahip çıkmayı onun arkasında durmayı öğrendim yani gerçek aşkın ne demek olduğunu bu dizi sayesinde öğrendim belki 3,5 yıl sonra bu diziyi unutacağım ama asla diziden çıkardığım dersi unutmayacağım o yüzden tekrardan senariste ve bütün oyunculara teşekkürler benim büyük bir ders almama vesile oldular


    0

    0

    Cevap yazmak için üye ol.
  • garipcanKayıtlı Üye

    Dizide aşk ,aksiyon falan ne ararsanız var herkese tavsiyemdir bu dizi , bu diziyi tekrar tekrar izleyeceğim her 2 aya bir falan dizinin hikayesi beni çok etkiledi oyuncular da efsaneydi tekrar izlediğimde yine yorum yazarım belki emeği geçen herkese teşekkürler hiç degismemek üzere en sevdiğim dizi olacak bu dizi


    0

    0

    Cevap yazmak için üye ol.
  • garipcanKayıtlı Üye

    Bu arada bu imbd puani neye göre veriliyor bilmiyorum ama çok 9 imbd ve 8 küsür imbd li dizi izledim ama bu dizideki dramı hiçbir dizide göremedim yani bu dizi bana dizileri imbd puanına göre değerlendirmemem gerektiğini öğretti o kadar 9 ve 8 küsür imbd li izlediğim dizilere rağmen en beğendiğim sevdiğim ve etkilendiğim dizi oldu emeği geçen herkese teşekkürler


    0

    0

    Cevap yazmak için üye ol.
  • garipcanKayıtlı Üye

    Diziyi daha yeni bitirdim cidden çok güzel bir diziydi ama dizinin sonu istediğimiz gibi olmasına rağmen biraz yavandı yani

    Spoiler içeren alan

    mutlu mesut yaşadıklarını evlendiklerini falan gösterseler daha güzel

    olurdu ama yine de böyle bitmesine sevindim beni en çok ağlatan dizi bu oldu yeri geldi ağlattı yeri geldi güldürdü çok güzel bir diziydi


    1

    0

    Cevap yazmak için üye ol.